1402-07-30 18:46
378
0
87089
جوان ۲۶ ساله جان سالم به در برد؛

نجات خلبان پاراگلایدر در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: خلبان پاراگلایدر حوالی قله زبله در گلستان سقوط کردد و با بالگرد جمعیت هلال‌احمر نجات یافت.

به گزارش گلستان ما، قاسم غریب‌آبادی امروز با اشاره به عملیات پروازی هلال احمر استان در منطقه توسکستان گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۳۰ مهر، یک گروه پاراگلایدر سوار در منطقه توسکستان در حال پرواز بودند که از میان آنها یک جوان ۲۶ ساله در منطقه سر علی آباد، روبروی قله زبله سقوط کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: همراهان پاراگلایدر سوار با مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان تماس برقرار کرده و درخواست کمک کردند‌.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله دو تیم از پایگاه‌های چهارباغ و قرق گرگان با آمبولانس و خودروی نجات به همراه تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی با توجه به وضعیت مصدوم که از چند ناحیه آسیب دیده بود و صعب العبور بودن مسیر، درخواست اعزام بالگرد به سازمان امدادونجات اعلام شد.

غریب‌آبادی در ادامه گفت: تیم واکنش سریع استان به همراه تیم پروازی به محل حادثه اعزام شدند و مصدوم را با همراهی تکنسین اورژانس با بالگرد به پایین دست و پس از آن به مرکز درمانی انتقال دادند‌. عملیات در ساعت ۱۷:۵۵ به پایان رسید.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.